پروژه سزارین به جای زایمان طبیعی برای اصلاحات با محوریت خاتمی
 
قرارگاه رمضان
 
 

برنامه ریزی فتنه گران برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به دلیل اولین دوره بعد از سال ۸۸ اهمیت زیادی دارد، انقلاب اسلامی با یک فتنه عظیم در سال ۸۸ مواجه شد و آن را پشت سر گذاشت، این فتنه یک لشگرکشی جهانی بر علیه ایران بود.

فتنه گران به دنبال عادی سازی یکی از متهمین فتنه هستند و حمایت از خاتمی در دستور کار ضد انقلاب و فتنه گران قرار دارد تا بتوانند او را متقاعد کنند که باید کاندیدا شود.

فاز اول این اقدام که در سال 90 انجام شد، محمود دعایی بانی جشن تولد سید محمد خاتمی بود تا بتواند خاتمی را از انزوای اتهام فتنه نجات دهد.

در سال 91 اقدامات گسترده تری انجام شد و مجلاتی مانند مهرنامه و چشم اندازایران و روزنامه شرق، اعتماد و بهار از خاتمی نوشتند و با او مصاحبه کردند.

ماه های پایانی سال 91 شورای هماهنگی اصلاحات! به دنبال برگزاری همایش در تهران بود که نتوانست آن را انجام دهد. به دنبال آن جلسه ای در منزل یکی از فتنه گران برگزار شد که در جمع بندی به این نتیجه رسیدند که خاتمی امکان حضور در انتخابات را ندارد ولی باید چند اقدام صورت بگیرد.

1-حمایت از خاتمی صورت گیرد و به تذکرات وزارت اطلاعات در خصوص خاتمی اعتنایی نشود.
2-تیم های وبلاگ نویس فتنه گران در داخل و خارج از کشور در سایت های ارزشی و اصولگرا کامنت بگذارند و علیه مطالبی که به نوعی افشای جنایات خاتمی است موضع گیری کنند.
3-شرایط کشور بحرانی جلوه داده شود و خاتمی یک منجی معرفی گردد و این سناریو باید فراگیر شود.
4-در پوشش حمایت از خاتمی درخواست رفع حصر سران فتنه مطرح شود و به قوه قضاییه فشار وارد شود تا محکومین امنیتی آزاد شوند.

در جمع بندی قرار شد با توجه به این که احتمال میرود خاتمی با اقبال مردم روبرو نشود برای دعوت از خاتمی کمپین تشکیل شود تا میزان محبوبیت او در محیط مجازی برآورد شود برای این موضوع مهم در فیس بوک صفحه ای به نام دعوت از خاتمی تشکیل شد.

این کمپین در مورخ 12 فروردین پیامکی گسترده منتشر و اعلام کرد خاتمی در 17 فروردین دیدار نوروزی دارد و زمانی که اقبالی دیده نشد دفتر خاتمی اطلاعیه ای در سایت وی منتشر کرد که خاتمی دیدار نوروزی ندارد که نمونه سند آن در ادامه گزارش آمده است در این راستا دستگاه جاسوسی و عملیات روانی انگلیس یعنی بی بی سی فارسی حمایت از خاتمی را در دستور کار خود قرار داد.

نمونه ای از اسناد و مصاحبه فتنه گران در حمایت از خاتمی زوایای پنهان این پروژه را بیش از پیش روشن می کند.

مصطفی تاج زاده معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دوران محکومیت را سپری میکند در گفتگو با سایت نوروز ارگان حزب غیر قانونی مشارکت  گفت: از آنجا که ما در شرایط زایمان طبیعی به سر نمی بریم و چاره ای جز سزارین نداریم لازم است در انتخابات شرکت و از نامزدی آقای سید محمد خاتمی دفاع کنیم.

علی شکوری راد از اعضای حزب غیر قانونی مشارکت در مصاحبه با سایت ضد انقلاب جرس گفت: موضع ابتدائی جبهۀ مشارکت در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده این بود که نسبت به انتخابات مجلس هیچ چیز تغییر نکرده و هیچ چشم اندازی برای تغییر وجود ندارد بنابر این موضع ما هم تغییری ندارد و همچون انتخابات مجلس نهم نباید در انتخابات کاندیدا معرفی کنیم و وقتی که نتوانیم کاندیدای مطلوبی داشته باشیم شرکت در انتخابات نیز بلاموضوع است. در حقیقت این تعبیر بکار می رفت که "این انتخابات، انتخابات ما نیست.
وب سایت خاتمی نوشت:
به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دیدار نوروزی جناب آقای سید محمد خاتمی با اقشار مختلف مردم سالهای گذشته در جمعی معدود در دفتر ایشان برگزار می‌شد که امسال به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز دیدار عمومی برگزار نمی‌شود.
دفتر سید محمد خاتمی، همچنین با مشکوک خواندن این پیامکها و تبلیغات صورت گرفته در خصوص دیدار نوروزی با جناب آقای سید محمد خاتمی که متاسفانه توسط بعضی خیرخواهان ناآگاه و مغرضان آگاه به آن دامن زده می شود، تاکید می‌کند که تنها مجرای رسمی اطلاع رسانی درباره اخبار و برنامه‌ دیدارها و مواضع رئیس جمهوری سابق کشورمان، سایت رسمی و دفتر ایشان می‌باشد.
بی بی سی فارسی نوشت:
اصلاح طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران بیایند یا نیایند، یک بحث است، اینکه چطور بیایند بحثی دیگر. بسیاری از کسانی که معتقد به حضور اصلاح طلبان در انتخابات هستند می گویند، آنها باید با چهره ای شناخته شده در سطح شخص محمد خاتمی وارد انتخابات شوند. اما مسئله آن طرف هم هست، اینکه حکومت حاضر است اصلاح طلبان را در چه سطحی در انتخابات ریاست جمهوری قبول کند. بعضی معتقدند حکومت ممکن است بخواهد اصلاح طلبان برای گرم شدن تنور انتخابات به بازی گرفته شوند.
علی عسگری عضو مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام:
 در واقع تحليلي که آقاي هاشمي به اصلاح طلبان دادند گوياي اين واقعيت بود که منعي براي حضور آقاي خاتمي نمي بينند اما در همين حال شانسي براي رييس جمهور شدن آقاي خاتمي قائل نيستند البته همانطور که آقاي هاشمي مطرح کردند ايشان يک راه کم هزينه انتخاب خواهند کرد يعني خودشان کانديدا نمي شوند اما براي برگزاري انتخابات شکوهمند هرتلاشي لازم باشد انجام خواهند داد بنابراين بنده اينگونه ارزيابي مي کنم که آقاي هاشمي در صدد خلق يک هاشمي جديد است.

 

حمایت از خاتمی در سال 90 با تدارک جشن تولد در محل روزنامه اطلاعات

 

 

 

نشست "آینده خاورمیانه" - خاتمی در کنار جان کری وزیر فعلی خارجه آمریکا

 

خاتمی در شهریور ماه 1385 با مجوّز شخص جورج دبلیو بوش (رئیس جمهور وقت آمریکا) و بمنظور شرکت در اجلاس گروه ائتلاف تمدّن ها توانست ویزای سفر به آمریکا را دریافت نماید. بوش در توضیح دلیل اعطای این ویزا می گوید: شخصاً با ویزای خاتمی موافقت کردم و می خواهم سخنانی غیر از سخنان احمدی نژاد بشنوم.
 (روزنامه هآرتص به نقل از وال استریت ژورنال، 19/6/1385)

 

بی بی سی فارسی و رپرتاژ خاتمی و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری

 

صفحه فیس بوک حمایت از خاتمی که از پاریس به روز میشود

 

نوروز سایت وابسته به حزب غیر قانونی مشارکت ایران اسلامی

 

 
وب سایت محمد خاتمی بعد از رسوایی صفحه فیس بوک دعوت از خاتمی پیام داد "سید محمد خاتمی دیدار نوروزی ندارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:5 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 524
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1